.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خوابگاه‌های دانشجویی خصوصی‌سازی می‌شود

شمال نيوز- معاون اداری، مالی و مدیریت منابع انسانی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اقدامات و امکانات ما بیشتر در بخش خوابگاه‌ها به سمت خصوصی‌سازی است و اقدامات خود را آغاز کردیم.

علی اکبر متکان در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌های دولتی ابراز داشت: در هیچ دانشگاهی کمبود و یا کسری خوابگاه نداریم.

وی افزود: اقدامات و امکانات ما بیشتر در بخش خوابگاه‌ها به سمت خصوصی‌سازی در این امور است که این امر ترکیبی از اصل 44 و برنامه پنجم توسعه بوده که اقدامات خود را در زمینه خصوصی‌سازی آغاز کردیم.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع انسانی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید اینکه در حال اختصاص تسهیلات به بخش خصوصی هستیم، اذعان داشت: سعی داریم به سمتی حرکت کنیم که توسعه خوابگاه‌ها و واگذاری آنها به بخش خصوصی به همراه تسهیلات با سود کم را برای برای سرمایه‌گذاران این بخش فراهم آوریم.

متکان یادآور شد: با تحقق این امر دانشگاه‌ها به جای اینکه بخشی از دغدغه‌های‌شان را به مسایل خدماتی و خوابگاهی اختصاص دهند بیشتر به امور آموزش، پژوهش و تحقیقات می‌پردازند./210


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 آبان 1391
بفرمائید کلا" وزارت علوم را پول وخصوصی البته خانوادگی اعلام کنید و خیال همه را راحت کنید. ارز که قطع شد کفگیرشهریه ها که به ته دیک خورده بیشتر ظرفیت پذیرش شده نوبت دوم و مجازی خوابگاه وتغذیه هم داره میشه خصوصی و آزاد و .......

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.28 seconds.